dinsdag 5 april 2016

Sleutelhanger uiltje

Nu ik weer een heel klein beetje tijd heb om te haken, bedacht ik dat ik het beste kon beginnen met kleine kadootjes haken. Het is altijd handig als je een klein voorraadje hebt. Ik ben nu begonnen met de mini uiltjes naar een patroon van Inge Snuffel. Je hebt deze mini uiltjes zo gehaakt (je bent meer tijd kwijt met het in elkaar zetten dan met het haken). Ik heb van deze een sleutelhanger gemaakt.


Ik had er 2 liggen, maar die zijn alweer uitgevlogen. Nu ga ik er vandaag eentje maken met blauw ipv. groen. Wordt vast ook mooi.
 
Voor degenen die deze uiltjes ook willen haken, je vindt het patroontje hier.
 
Groetjes,
Monique
 

1 opmerking:

  1. Superschattig, zo'n mini-uiltje, helaas is haken niet echt mijn ding, ik doe het haast nooit, maar vind het wel mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen