woensdag 7 oktober 2015

Frans patroon

Ik kwam laatst een heel erg leuk patroontje tegen, maar het was in het frans! Ik vind frans zo'n ontzettend vervelende taal. Spreken kan ik het al helemaal niet, verstaan ook niet en lezen een heeeeel klein beetje. Maar het patroontje was zo leuk, dat ik toch een poging gedaan heb om het te haken. Ik heb gewoon hele stukken tekst in google translate gezet. En dan lukt het best om een patroon te vertalen. Mocht je nu heel goed frans kunnen of toch een poging willen wagen, je vindt het (gratis) patroontje via deze link:


 
 


 

Veel haakplezier,
Monique

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Monique! Je ziet er helemaal niks van dat je slecht Frans kan, het is een hele mooie knuffel geworden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh... zo'n lieverdje! Super!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is ook echt super ! Lang leve de translate sites! :-)

    BeantwoordenVerwijderen